FAQ – nákup lístků
1. Kde najdu platební údaje nebo vstupenku?
Platební údaje i vstupenky vyzvednete v online rozhraní. (Nebo přes přímý odkaz, který jste dostali při objednání.)2. Za jak dlouho obdržím vstupenku?
Od okamžiku zaplacení může bance trvat 3 pracovní dny, než pošle platbu, pak platbu zaznamená náš systém a pošle Vám o tom e-mail.E-mail nemusí dojít z různých důvodů (máte plnou schránku, spadne do spam koše, při objednání jste špatně zadali mail).
Pokud už jsou to čtyři pracovní dny a vstupenka stále nikde, určitě se podívejte na stav vstupenky buď přes online rozhraní, nebo odkaz odkaz z e-mailu, který Vám došel po objednání.
3. Co se stane, když vstupenku nezaplatím?
Rezervaci lístku je třeba zaplatit v den objednání. Rezervace, které nejsou zaplaceny včas, se vymažou a kód již není platný. Je-li Vaše rezervace propadlá, zjistíte v online rozhraní. Pokud Vaše rezervace propadla, na stránce prodejů vstupenek si můžete zkusit udělat novou.4. Kolik vstupenek je možné rezervovat na jeden e-mail?
Maximálně pět.5. Zbudou nějaké lístky k prodeji na místě?
Nemůžeme to bohužel zaručit, kapacita kina je omezená a je možné, že se všechy lístky vyprodají v předprodeji.6. Co si mám přinést ke vchodu?
Stačí ukázat kód v mobilu nebo ho vytisknout.7. Lístky jsou na CineTube na místo nebo je jedno, kam si sednu?
Je to jedno, každý si může sednout tam, kde je volno.8. Kdy končí předprodej?
Předprodej končí tři pracovní dny před akcí nebo v momentě vyprodání.9. Je možná platba např. přes PayPal?
V současnosti přijímáme platby připsané na náš bankovní účet; lze tedy platit převodem nebo kartou.10. Vrací se peníze?
Peníze za zaplacené vstupenky nelze vrátit, můžete je však zkusit prodat ve FB událostech, běžně je tak lidé prodají.11. Co ochrana údajů?
Můžete si přečíst Podmínky služby a Zásady ochrany osobních údajů12. Máš dotazy k programu akce CineTube?
V případě, že se zde Vaše otázka, nenachází, napište podpoře.